حال همه‌ی ما خوب است

حال همه‌ی ما خوب است

سلام!
حال همه‌ی ما خوب است
ملالی نيست جز گم شدنِ گاه به گاهِ خيالی دور،
که مردم به آن شادمانیِ بی‌سبب می‌گويند
با اين همه عمری اگر باقی بود
طوری از کنارِ زندگی می‌گذرم
که نه زانویِ آهویِ بی‌جفت بلرزد و
نه اين دلِ ناماندگارِ بی‌درمان!


تا يادم نرفته است بنويسم
حوالیِ خوابهای ما سالِ پربارانی بود
می‌دانم هميشه حياط آنجا پر از هوای تازه‌ی باز نيامدن است
اما تو لااقل، حتی هر وهله، گاهی، هر از گاهی
ببين انعکاس تبسم رويا
شبيه شمايل شقايق نيست!
راستی خبرت بدهم
خواب ديده‌ام خانه‌ئی خريده‌ام
بی‌پرده بگويمت
چيزی نمانده است، من چهل ساله خواهم شد
فردا را به فال نيک خواهم گرفت
دارد همين لحظه
يک فوج کبوتر سپيد
از فرازِ کوچه‌ی ما می‌گذرد
باد بوی نامهای کسان من می‌دهد
يادت می‌آيد رفته بودی
خبر از آرامش آسمان بياوری!؟
نه ری‌را جان
نامه‌ام بايد کوتاه باشد
ساده باشد
بی حرفی از ابهام و آينه،
از نو برايت می‌نويسم
حال همه‌ی ما خوب است
اما تو باور نکن!

سیدعلی صالحی



نظرات شما عزیزان:

مرتضوی
ساعت12:16---26 ارديبهشت 1392
دوستان خوبم بااینکه رابطه خوبی باشعرومتنهای ادبی ندارم ولی باخواندن مطالب زیبایتان خوشحال میشم فقط لطف کنید(لاله وزینت)به همدیگه زیاد شعر افشانی نکنید

عرفانی
ساعت15:42---20 ارديبهشت 1392
زینت جان موافق تنهایی آدمهای احساساتی نیستم چون این افراد همیشه در اطراف خودشون دوستان خوبی دارند. بعد از دانشگاه روزهای خوب و احساسات پاکمان از هم پاشید به همین خاطر تنهایی در زمینه ای خاص خودش رو نشون داد .

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمیکرد.


زینت
ساعت12:10---20 ارديبهشت 1392
لاله جان بعد از دانشگاه فهمیدم چقدر آدم های احساساتی و شاعر مسلک تو این دنیا تنها هستن.اون روزها همدیگرو داشتیم که شعرامون رو واسه هم بخونیم و شعر مشترک مورد علاقه داشته باشیم.اما بعد اون روزها کسی نرفت آسمون واسم خبر از آرامش بیاره.

عرفانی
ساعت13:46---19 ارديبهشت 1392
یادش به خیر من و لیلا یه شعر مشترک و مورد علاقه داشتیم : چقدر ساده گم شدی شبی که باد می وزید و رد پایی از تورا هنوز هم کسی ندید

دلم به من سپرده بود تو یک غرو ب میرسی بیا که فصل غربت من و پرنده ها رسید
بیا دوباره میتوان به روی صخره ای نشست و روی ماسه های خیس دل شکسته ای کشید
ولی هنوز قاصدک تورا خبر نکرده است چقدر ساده گم شدی شبی که باد می وزید

اشعار دوران بچه گی مون . .یادمه عزیزه همیشه برای این شعر ها به خصوص شعرهایی که توش ری را بود بدجوری عصبانی میشد و بدو بیراه میگفت . ری را حال همه ما خوب است اما تو باور نکن.


حسین پور
ساعت11:57---19 ارديبهشت 1392
لاله جان من و یاد لیلا میندازه شعرهای سید علی صالحی لیلا شعراشو خیلی دوس داشت.

حسین پور
ساعت11:54---19 ارديبهشت 1392
تو که هستی و درخت کیست در تصور بلند من از تو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 21:49 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]